четвер, 4 вересня 2008 р.

Мої невеличкі роздуми. Юрій Анісімов

Відео-відповідь на питання

1. Яким був для Вас І етап навчання в дистанційному курсі?

4. Що саме з усього, вивченого на курсі, ви будете/сподіваєтесь використовувати в роботі з учнями?

Весь час, працюючи в дистанційному курсі намагався доцільно придумати застосування вивчаємих сервісів для свого нового проекту.

Може здатися досить дивно, але мені здається, що тільки вдале поєднання більшості з цих серверів може забезпечити проведення справжноьго сучасного телекомунікаційного проекту.

Ось як приблизно, на мою думку, можуть використовуватись ці серівси в проекті присвяченому перебуванню Анни Ахматової в Києві.

1) Знайомство команд з використаннят текстового редактора GoogleDocs. (Детально можна прочитати в описі проекту на Вікі-Вікі)

2) Мені дуже пощастило, що вдалося знайти найщірішу і захоплюючу статтю україньської поетеси, великого знавця життя та поетичного шляху Анни Ахматової та дореволюційного Києва Євдокії Ольшанської. Ця стаття розміщена на вікі і є відправним пунктом у всій пошокувій роботі.

3) Для координаторів і учнів стаття потребує чіткої структуризації за якимось критеритеріями. На мій погляд краще за все всі події розмістити в хронологічному порядку.

4) Тепер маючи розділи вікі-статті (та орієнтовну карту джерел проекту на Вікі в описі проекту) ми можемо , використовуючи FreeMind, створити карти розділів, які повинні показати ті інформаційні джерела, в яких можна шукати інформацію, ті місця в Києві, які орієнтовно або точно повязані з Ахматовою. (Хотів би нагадати, що метою проекта є створення екскурсії по Києву часів Анни Ахматової та віртуального вікі-музею "Анна Ахматова в Києві"). Слова інформаційні джерела набувають дуже конкретного змісту, наприклад,

  • "Листки из дневника" Анны Ахматовой,
  • записи в зошитах різних років Ахматової (треба з'ясувати які це зошити);
  • листи фон Штейну та ін.

5) Всі карти розміщуємо на Вікі, спільно обговорюємо в режимі реального часу за допомогою текстового редактора GooglDocs. Координатор створює єдину карту джерел всього проекту.

6) Спираючись на матеріал своїх розділів та на карти пам'яті кожна команда підбирає ключові слова і фрази для пошуку, які поті можуть стати тегами на БобрДобр. Вважаю, що цей ресурс треба використовувати обов'язково, оскільки він зможе збільшити кількість корисних посилань за рахунок посилань знайдених спільнотою БобрДобр.

7) Знайшовши матеріал по темі, вчителі та учні розташовують їх у документах GoogleDocs, які мають назви, що співпадають з назвами вікі-розділів (доречі на початковому етапі в них знаходяться саме матеріали з цих розділів). В результаті їх роботи, наприклад за тиждень, накопичується певна кількість матеріалу, яку кожен працюючий намагається розмістити в потрібному місці не видаляючи матеріала іншого, навіть. якщо ой частково дублюється. Через тиждень провіодиться спільне обговореня на GoogleDocs. Відносно готовий матеріал розділу розміщається на Вікі.

8) Діти знаходять в інтеренеті карту Києва орієнтовно 1894-1912 років та сучасну карту, роздруковують їх, відмічають на ній ахматовські місьця та "привязують" до них, події, розповіді, описи, вірші, фото.

Визначаються орієнтовно з тими місцями в Києві Ахматової, які визначені не досить точно. Наприклад, у Євдокії Ольшанської читаємо: "26 ноября 1909 года Николай Гумилев вместе с Михаилом Кузминым, Алексеем Толстым и Петром Потемкиным приехал в Киев. Они выступали на вечере под названием "Остров Искусств". Анна Горенко присутствовала в зале." Саме в цей день Микола Гумільов в черговий раз освітчився Анні Горенко в коханні та зробив їй пропозицію... Вона її прийняла. Так де ж міг відбуватися в Києві вечір, який, можливо, підштовхнув Анну Горенко до важливого життєвого кроку?

Керуючу роль в цій роботі мають кияни.

9) На канікулах

  1. до Києва приїздять всі учасники проекту та оселяються в школі №84 ("Думи мої думи, горе мені з вами"),
  2. знайомляться з ахматовськими місцями,
  3. обмірковують за яким маршрути могла ходити в різних справах, гуляти Анна,
  4. які місця відпочинку могла відвідувати,
  5. знімають уривки з багатосерійного фільму про місто і дівчину Анну Горенко,
  6. монтують частину фільму розміщають його на РуТьюбі,
  7. обговорюють, як просто, але й одночасно цікаво та елегантно можна зробити вікі музей.
  8. по можливості відвідують той музей-архів, в який Євдокія Ольшанська передала біля 500 документів, експонатів повя'язаних з перебуванням Ахматової в Києві.

Обмежитись створенням фільму, не розміщаючи на РуТьюбі не можна, оскільки цей фільм буде одним з музейних експонатів на Вікі

2 коментарі:

T.T. сказав...

Дякую за новий чудовий відефільм результату цієї частини курсів! :)
Я теж зробила "крок" - через курси поставила собі ОГО інтернет.

[i]На канікулах
до Києва приїздять всі учасники проекту та оселяються в школі №84 ("Думи мої думи, горе мені з вами"),[/i] - вже записуюсь на курси ! ;)

Марина Золочевська сказав...

Юра, здорово! Великолепный ролик. И чувствуется, что Вы действительно ВСЕ пропустили через себя, все сервисы стали по-настоящему Вашими.